Themabewertung:
  • 1 Bewertung(en) - 4 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Umstrukturierung der Server?!
#51
wc3ft deathmatch oder uwc3 (mMn)
Guests cannot see links in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see links.
Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Guests cannot see links in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see links.
Antworten
#52
Deathmatch deathmatch deathmatch
Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Antworten
#53
jooo deathmatch
I´ll be back - asta la vista baby
Antworten
#54
pro dm

pro dm Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images. Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.

Ich sitz auf Klo und hab kein Papier, darum nehm ich die Fahne von Schalke04 Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Antworten
#55
deathmatch!
Es stimmt, daß Arbeit noch nie irgendjemanden umgebracht hat. Aber warum das Risiko eingehen?
Ronald Reagan

- Neun von zehn Stimmen in meinen Kopf sagen ich bin nicht verrückt. Die Andere summt die Melodie von Tetris...
Antworten
#56
DM!
Antworten
#57
UWC3 Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Antworten
#58
ich bastle grad an einem extra uwc3 server



hier kommt dann wc3ft dm
Guests cannot see links in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see links.
Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Guests cannot see links in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see links.
Antworten
#59
aber net auf dem r00t da^^ is der net zu leistungsschwach?
Guests cannot see images in the messages. Please register to our forum first by clicking here to see images.
Antworten
#60
wc3ft dm mit extra datenbank? und dann die xp rauf setzen aufs 3 fache oda so das man 3 ma so lange braucht weil sonst is lvln ja bissel aggro
Antworten


Möglicherweise verwandte Themen...
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  · Ideen für unsere Server ProfessorHase 156 319.795 2011-04-14, 23:07
Letzter Beitrag: AceV_TheOnlyOne
  XP und Stats Reset aller Server? DAT ASS 61 121.427 2009-05-27, 13:43
Letzter Beitrag: DAT ASS

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste